Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/96286
Author(s): Amélia Lopes
Maria de Fátima Pereira
Preciosa Fernandes
Leanete Thomas Dotta
Rita Sousa
Title: How can teacher education fulfill its more generous intentions?: reflections concerning the pernicious effects of educational evaluation
Issue Date: 2016
Subject: Ciências da educação
Educational sciences
Scientific areas: Ciências sociais::Ciências da educação
Social sciences::Educational sciences
URI: https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/96286
Source: Reimagining the purpose of schools and educational organisations developing critical thinking, agency, beliefs in schools and educational organisations
Related Information: info:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CPE-CED/113015/2009/Formação Inicial de profissionais de ajuda e identidades dos formadores: um estudo sobre o ensino e a enfermagem/Estudo sobre o ensino e a enfermagem
Document Type: Capítulo ou Parte de Livro
Rights: restrictedAccess
Appears in Collections:FPCEUP - Capítulo ou Parte de Livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109523.pdf
  Restricted Access
446.76 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.