Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/96286
Author(s): | Amélia Lopes Maria de Fátima Pereira Preciosa Fernandes Leanete Thomas Dotta Rita Sousa |
Title: | How can teacher education fulfill its more generous intentions?: reflections concerning the pernicious effects of educational evaluation |
Issue Date: | 2016 |
Subject: | Ciências da educação Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
URI: | https://hdl.handle.net/10216/96286 |
Source: | Reimagining the purpose of schools and educational organisations developing critical thinking, agency, beliefs in schools and educational organisations |
Related Information: | info:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CPE-CED/113015/2009/Formação Inicial de profissionais de ajuda e identidades dos formadores: um estudo sobre o ensino e a enfermagem/Estudo sobre o ensino e a enfermagem |
Document Type: | Capítulo ou Parte de Livro |
Rights: | restrictedAccess |
Appears in Collections: | FPCEUP - Capítulo ou Parte de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
109523.pdf Restricted Access | 446.76 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.