FEP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional : [163] Collection home page Display Statistics

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 163
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2016-12-16Is it Worth Fighting Corruption for Growth?Pedro Cosme da Costa Vieira; Iuliia MyroshnychenkoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2009The effect of varying parameters and focusing on bus travel time predictionJoão M. Moreira; Carlos Soares; Alípio M. Jorge; Jorge Freire de SousaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Constructing the Fair Value of Non-Financial Assets - A Case StudyEkaterina Chetyrkina; João Oliveira; Maria do Céu RibeiroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016A Multiobjective Unit Commitment Problem: Minimization of Production Costs and Gas Emissions Best paper awardDalila B.M.M. FontesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2014Road drivers Performance Appraisal using a MCDA method: A Case Study in the Road Transport CompanyRaquel Morte; Teresa Pereira; Dalila B.M.M. FontesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016-11-16Lisboa (Portugal) e Salvador (Brasil): duas experiências de gestão do transporte público urbano de passageirosMaria da Conceição Pereira Ramos; Francisco Ulisses Santos RochaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2017Dimensions and Outcomes of Customer Experience: a Study on Retail Banking ServicesTeresa Fernandes; Teresa PintoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Purchase Intention of Online Content: An Application to Music Streaming ServicesJoão Guerra; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Drivers of Consumer Engagement with Sport Clubs on FacebookMaria Leonor Vale; Teresa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2018Customer Engagement in Social Network Brand Communities: Drivers and Impact on Brand Loyalty: An Extended AbstractTeresa Fernandes; Ana CastroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2018Customer Engagement in Social Network Brand Communities: Drivers and Impact on Brand LoyaltyTeresa Fernandes; Ana CastroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Social media and tourism: The case of e-complaints on TripadvisorTeresa Fernandes; Filipa FernandesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Performance of the bootstrap control charts for skew-normal data.Fernanda Figueiredo; M. Ivette GomesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2008X-rated surveillance: Love at work and the dating policeCabral-Cardoso, C.Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015LV SCADA - How to Effectively Manage LV Networks with Limited Topology and Electrical Characteristics DataNuno Silva; Pedro Manuel Silva; Luis Seca; André Madureira; Pereira, Jorge; Francisco MeloArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2011Bringing power, interests and rules to OIE: a model of rule-based actionJoão Oliveira; John Burns; William NixonArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Export-Led Growth in Europe: Where and What to Export?Paula Santos; Ana Ribeiro; Vitor CarvalhoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Optimization of electrical distribution network operation based on EPSOJorge Pereira; Jorge Alves; Manuel MatosArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2002On-line controller autocalibration based on parameter predictors: a case studyM. Eduarda Silva; Teresa Mendonça; Isabel Silva; Hugo Fialho MagalhãesArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015'Who and what really counts?' Understanding expatriate assignment success through a multiple stakeholder viewOlívia Rua; Luisa PintoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 163