Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/98915
Author(s): | Elisabete Ferreira |
Title: | No enredo da avaliação, a governação democrática da escola numa vivência em território educativo de intervenção prioritária (TEIP) |
Issue Date: | 2009 |
Subject: | Ciências da educação Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
URI: | https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/98915 |
Source: | X congresso internacional galego-português de psicopedagogia: programa, resumos e actas |
Document Type: | Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Rights: | restrictedAccess |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
85827.pdf Restricted Access | 352.54 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.