Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10216/98183
Author(s): Amélia Lopes
Fátima Pereira
Title: Everyday life and everyday learning: the ways in wich pre-service teacher education curriculum can encourage personal dimensions of teacher identity
Issue Date: 2012
Subject: Ciências da educação
Educational sciences
Call Number: 85598
URI: http://hdl.handle.net/10216/98183
Related Information: info:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CPE-CED/113015/2009/Formação Inicial de profissionais de ajuda e identidades dos formadores: um estudo sobre o ensino e a enfermagem/Estudo sobre o ensino e a enfermagem
Document Type: Artigo em Revista Científica Internacional
Rights: restrictedAccess
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85598.pdf710.48 kBAdobe PDF    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.