Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/106620
Author(s): | Teresa Leal Ana Madalena Gamelas Carla Peixoto Joana Cadima |
Title: | Linguagem e literacia emergente: propostas de intervenção em jardim de infância |
Issue Date: | 2014 |
Subject: | Psicologia, Psicologia Psychology, Psychology |
Scientific areas: | Ciências sociais::Psicologia Social sciences::Psychology |
URI: | https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/106620 |
Source: | Ler para ser: os caminhos antes, durante e... depois de aprender a ler |
Document Type: | Capítulo ou Parte de Livro |
Rights: | restrictedAccess |
Appears in Collections: | FPCEUP - Capítulo ou Parte de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
204324.pdf Restricted Access | 9 MB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.