Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/99970
Author(s): Fátima Pereira
Amélia Lopes
Margarida Marta
Title: Being a teacher educator: professional identities and conceptions of professional education
Issue Date: 2015
Subject: Psicologia
Psychology
Scientific areas: Ciências sociais::Psicologia
Social sciences::Psychology
URI: https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/99970
Related Information: info:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CPE-CED/113015/2009/Formação Inicial de profissionais de ajuda e identidades dos formadores: um estudo sobre o ensino e a enfermagem/Estudo sobre o ensino e a enfermagem
Document Type: Artigo em Revista Científica Internacional
Rights: restrictedAccess
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
103628.pdf
  Restricted Access
389.49 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.