Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/92375
Author(s): | Sílvia Pina Neves Luísa Faria |
Title: | Diferenciação das concepções de inteligência, das atribuições, do auto-conceito e da auto-eficácia académica na transição do ensino básico para o ensino secundário |
Issue Date: | 2007 |
Subject: | Psicologia Psychology |
Scientific areas: | Ciências sociais::Psicologia Social sciences::Psychology |
URI: | https://hdl.handle.net/10216/92375 |
Source: | Libro de actas do congreso internacional galego-portugués de psicopedagoxia |
Document Type: | Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Rights: | restrictedAccess |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
82277.pdf Restricted Access | 373.59 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.