Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/91374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMarina Duarte
dc.creatorCarlinda Leite
dc.creatorAna Mouraz
dc.date.accessioned2020-09-01T23:09:11Z-
dc.date.available2020-09-01T23:09:11Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn03043797
dc.identifier.othersigarra:101960
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/91374-
dc.language.isoeng
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Cooperação Científica e Tecnológica FCT/CAPES/4.4.1.00 CAPES/Qualidade e direito à educação superior: estratégias institucionais em tempos de globalização/Qualidade e direito à educação superior
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleThe effect of curricular activities on learner autonomy: the perspective of undergraduate mechanical engineering students
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.identifier.doi10.1080/03043797.2015.1056101
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101960.pdf
  Restricted Access
419.85 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.