Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/91374
Author(s): | Marina Duarte Carlinda Leite Ana Mouraz |
Title: | The effect of curricular activities on learner autonomy: the perspective of undergraduate mechanical engineering students |
Issue Date: | 2016 |
Subject: | Ciências da educação Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
URI: | https://hdl.handle.net/10216/91374 |
Related Information: | info:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Cooperação Científica e Tecnológica FCT/CAPES/4.4.1.00 CAPES/Qualidade e direito à educação superior: estratégias institucionais em tempos de globalização/Qualidade e direito à educação superior |
Document Type: | Artigo em Revista Científica Internacional |
Rights: | restrictedAccess |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
101960.pdf Restricted Access | 419.85 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.