Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/131617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorCarolina Guedes
dc.creatorJoana Cadima
dc.creatorTeresa Aguiar
dc.creatorCecília Aguiar
dc.creatorClara Barata
dc.date.accessioned2021-02-18T00:11:10Z-
dc.date.available2021-02-18T00:11:10Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn0193-3973
dc.identifier.othersigarra:437708
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/131617-
dc.language.isoeng
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Projetos de IC&DT em todos os Domínios Científicos 2014 /PTDC/MHC-CED/5913/2014/Como e sob que condições tem efeito a qualidade em educação de infância? Um estudo em quatro países europeus/QualityMatters
dc.rightsrestrictedAccess
dc.titleActivity settings in toddler classrooms and quality of group and individual interactions
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.contributor.uportoFaculdade de Ciências
dc.identifier.doi10.1016/j.appdev.2019.101100
Appears in Collections:FCUP - Artigo em Revista Científica Internacional
FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
437708.pdf
  Restricted Access
511.49 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.