Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/118945
Author(s): | Inês Vinagre Filipe |
Title: | Prontidão escolar: Concepções e práticas de avaliação, estudo exploratório com uma amostra de psicólogos. |
Issue Date: | 2010-12-16 |
Subject: | Psicologia Psychology |
Scientific areas: | Ciências sociais::Psicologia Social sciences::Psychology |
URI: | https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/118945 |
Document Type: | Dissertação |
Rights: | openAccess |
Appears in Collections: | FPCEUP - Dissertação |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
313311.pdf | Tese 11 12 2010 parte 1 | 56.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
313311.1.pdf | Tese 11 12 2010 parte 2 | 193.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.