Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/108304
Author(s): | Carlos Alberto Rodrigues Pinho |
Title: | O método de instrução direta em Geografia | Estudo de caso - Iniciação à Prática Profissional |
Issue Date: | 2017-10-26 |
Subject: | Ciências da educação Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
TID identifier: | 201884119 |
URI: | https://hdl.handle.net/10216/108304 |
Document Type: | Relatório de Estágio |
Rights: | restrictedAccess |
Appears in Collections: | FLUP - Relatório de Estágio |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
225661.pdf Restricted Access | Inquéritos e instrumento de avaliação | 4.51 MB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
225661.1.pdf | O método de instrução direta em Geografia | Estudo de caso - Iniciação à Prática Profissional | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.