Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/100558
Author(s): Amélia Lopes
Pete Boyd
Nicola Andrew
Maria de Fátima Pereira
Title: The research-teaching nexus in nurse and teacher education: contributions of an ecological approach to academic identities in professional fields
Issue Date: 2014
Subject: Ciências da educação
Educational sciences
Scientific areas: Ciências sociais::Ciências da educação
Social sciences::Educational sciences
URI: https://hdl.handle.net/10216/100558
Related Information: info:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CPE-CED/113015/2009/Formação Inicial de profissionais de ajuda e identidades dos formadores: um estudo sobre o ensino e a enfermagem/Estudo sobre o ensino e a enfermagem
Document Type: Artigo em Revista Científica Internacional
Rights: restrictedAccess
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87290.pdf
  Restricted Access
312.25 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.