Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/100558
Author(s): | Amélia Lopes Pete Boyd Nicola Andrew Maria de Fátima Pereira |
Title: | The research-teaching nexus in nurse and teacher education: contributions of an ecological approach to academic identities in professional fields |
Issue Date: | 2014 |
Subject: | Ciências da educação Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
URI: | https://hdl.handle.net/10216/100558 |
Related Information: | info:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CPE-CED/113015/2009/Formação Inicial de profissionais de ajuda e identidades dos formadores: um estudo sobre o ensino e a enfermagem/Estudo sobre o ensino e a enfermagem |
Document Type: | Artigo em Revista Científica Internacional |
Rights: | restrictedAccess |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
87290.pdf Restricted Access | 312.25 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.