Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/96602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorJosé Alberto Correia
dc.date.accessioned2019-01-31T10:47:53Z-
dc.date.available2019-01-31T10:47:53Z-
dc.date.issued2003
dc.identifier.othersigarra:84569
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/96602-
dc.language.isopor
dc.relation.ispartofPerspectivas sobre Inclusão: da educação à sociedade
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleA construção político-cognitiva da exclusão social no campo educativo
dc.typeCapítulo ou Parte de Livro
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Capítulo ou Parte de Livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84569.pdf
  Restricted Access
544.41 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.