Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/96602
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | José Alberto Correia | |
dc.date.accessioned | 2019-01-31T10:47:53Z | - |
dc.date.available | 2019-01-31T10:47:53Z | - |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.other | sigarra:84569 | |
dc.identifier.uri | https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/96602 | - |
dc.language.iso | por | |
dc.relation.ispartof | Perspectivas sobre Inclusão: da educação à sociedade | |
dc.rights | restrictedAccess | |
dc.subject | Ciências da educação | |
dc.subject | Educational sciences | |
dc.title | A construção político-cognitiva da exclusão social no campo educativo | |
dc.type | Capítulo ou Parte de Livro | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
dc.subject.fos | Ciências sociais::Ciências da educação | |
dc.subject.fos | Social sciences::Educational sciences | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Capítulo ou Parte de Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
84569.pdf Restricted Access | 544.41 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.