Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/96325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorSílvia Pina Neves
dc.creatorLuísa Faria
dc.date.accessioned2019-02-02T13:13:11Z-
dc.date.available2019-02-02T13:13:11Z-
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1138-1163
dc.identifier.othersigarra:92617
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/96325-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectPsicologia
dc.subjectPsychology
dc.titleConcepções pessoais de competência e realização escolar: apresentação de um modelo integrador
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Psicologia
dc.subject.fosSocial sciences::Psychology
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92617.pdf
  Restricted Access
2.02 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.