Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/96137
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | António Magalhães | |
dc.date.accessioned | 2022-09-10T03:21:36Z | - |
dc.date.available | 2022-09-10T03:21:36Z | - |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.other | sigarra:29488 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10216/96137 | - |
dc.language.iso | por | |
dc.rights | restrictedAccess | |
dc.subject | Ciências da educação, Ciências da educação | |
dc.subject | Educational sciences, Educational sciences | |
dc.title | A escola na transição pós-moderna | |
dc.type | Dissertação | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
dc.subject.fos | Ciências sociais::Ciências da educação | |
dc.subject.fos | Social sciences::Educational sciences | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Dissertação |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29488.pdf Restricted Access | 3.52 MB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.