Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/96137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAntónio Magalhães
dc.date.accessioned2022-09-10T03:21:36Z-
dc.date.available2022-09-10T03:21:36Z-
dc.date.issued1995
dc.identifier.othersigarra:29488
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/96137-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação, Ciências da educação
dc.subjectEducational sciences, Educational sciences
dc.titleA escola na transição pós-moderna
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29488.pdf
  Restricted Access
3.52 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.