Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/89707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAna Rita dos Santos Ferreira
dc.date.accessioned2019-02-05T06:49:08Z-
dc.date.available2019-02-05T06:49:08Z-
dc.date.issued2015-12-07
dc.date.submitted2015-12-07
dc.identifier.othersigarra:37042
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/89707-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectDireito
dc.subjectLaw
dc.titleOs limites impostos ao princípio da liberdade publicitária pela necessidade de defesa do consumidor
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Direito
dc.identifier.tid201371731
dc.subject.fosCiências sociais::Direito
dc.subject.fosSocial sciences::Law
thesis.degree.disciplineMestrado em Direito
thesis.degree.grantorFaculdade de Direito
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level1
Appears in Collections:FDUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37042.pdf
  Restricted Access
Os limites impostos ao princípio da liberdade publicitária pela necessidade de defesa do consumidor738.89 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.