Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/82595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorCarina Coelho
dc.creatorManuela Terrasêca
dc.creatorJosé Alberto Correia
dc.date.accessioned2022-09-10T06:23:25Z-
dc.date.available2022-09-10T06:23:25Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1068-2341
dc.identifier.othersigarra:116684
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/82595-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação, Ciências da educação
dc.subjectEducational sciences, Educational sciences
dc.titleTipos de expertise na tomada de decisão política em educação: contribuições de uma discussão teórico-concetual
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
116684.pdf576.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons