Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/78011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorNorberto Ribeiro
dc.creatorTiago Neves
dc.creatorIsabel Menezes
dc.date.accessioned2022-09-07T05:28:34Z-
dc.date.available2022-09-07T05:28:34Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1645-1384
dc.identifier.othersigarra:98363
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/78011-
dc.language.isopor
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/Comissão Europeia/7ºPQ / COOPERATION - Socio-economic Sciences and Humanities/Project Number 225282/Processes Influencing Democratic Ownership and Participation/PIDOP
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleEducação para a cidadania em Portugal: contributos para analisar a sua evolução no currículo escolar português
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98363.pdf388.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons