Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/76897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorRita Sousa
dc.creatorAmélia Lopes
dc.creatorElisabete Ferreira
dc.date.accessioned2019-02-04T19:35:20Z-
dc.date.available2019-02-04T19:35:20Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1887-4592
dc.identifier.othersigarra:94262
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/76897-
dc.language.isospa
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/Fundação para a Ciência e a Tecnologia/Programa Operacional Factores de Competitividade/PTDC/CPE-CED/113015/2009/Formação Inicial de profissionais de ajuda e identidades dos formadores: um estudo sobre o ensino e a enfermagem/Estudo sobre o ensino e a enfermagem
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleLa transición y el proceso de adaptación en la educación superior: un estudio con estudiantes de una escuela de enfermería y de una escuela de educación = The transition and adaptation process in higher education: a study with students from a school of nursing and a school of education
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
94262.pdf824.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons