Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/76497
Author(s): Amélia Lopes
Title: La construcción de identidades docentes como constructo de estructura y dinámica sistémicas: argumentación y virtualidades teóricas y prácticas = The construction of teachers' identities as a construct of a systemic structure and a systemic dynamic: their theoretical and practical virtues = A construção de identidades docentes como constructo de estrutura e dinâmica sistémicas: argumentação e virtualidades teóricas e práticas
Issue Date: 2007
Subject: Ciências da educação
Educational sciences
Scientific areas: Ciências sociais::Ciências da educação
Social sciences::Educational sciences
URI: https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/76497
Document Type: Artigo em Revista Científica Internacional
Rights: openAccess
License: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
93594.pdf148.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons