Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/72435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorCarlinda Leite
dc.date.accessioned2019-02-04T15:48:00Z-
dc.date.available2019-02-04T15:48:00Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2176-4360
dc.identifier.othersigarra:88180
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/72435-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleA formação inicial de professores no quadro dos compromissos de Bolonha: contributos para uma reflexão sobre o que foi instituído em Portugal = Teachers initial training in the context of the Bologna process: contributions to a reflection of what was implemented in Portugal
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88180.pdf259.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons