Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/68844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorPaulo Marinho
dc.creatorCarlinda Leite
dc.creatorPreciosa Fernandes
dc.date.accessioned2019-02-06T19:51:22Z-
dc.date.available2019-02-06T19:51:22Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1984-932X
dc.identifier.othersigarra:88074
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/68844-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleA avaliação da aprendizagem: um ciclo vicioso de "Testinite"
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88074.pdf299.4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons