Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/62538
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.other | Henrique Vaz | |
dc.creator | Fernanda Rodrigues | |
dc.creator | Stephen R. Stoer | |
dc.date.accessioned | 2022-09-13T21:04:01Z | - |
dc.date.available | 2022-09-13T21:04:01Z | - |
dc.date.issued | 1996 | |
dc.identifier.other | sigarra:44588 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10216/62538 | - |
dc.language.iso | eng | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | |
dc.subject | Ciências da educação | |
dc.subject | Educational sciences | |
dc.title | The role of partnerships in promoting social cohesion: Portugal | |
dc.type | Relatório Técnico | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
dc.subject.fos | Ciências sociais::Ciências da educação | |
dc.subject.fos | Social sciences::Educational sciences | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Relatório Técnico |
This item is licensed under a Creative Commons License