Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/23062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorDuarte, Luís Miguelpt_PT
dc.date.accessioned2013-03-19T00:14:35Z-
dc.date.available2013-03-19T00:14:35Z-
dc.date.issued2009pt_PT
dc.identifier.other000199745pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10216/23062-
dc.description.abstractIt aims at thinking aloud about the main problems regarding the intervention of educators in the field of cultural practices, according to some recent proposals of the sociology of culture.pt_PT
dc.languageporpt_PT
dc.publisherPorto : Escola Superior de Educação de Paula Frassinettipt_PT
dc.relation.ispartofSaber (e) Educar, n.º14, 2009pt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.source.urihttp://aleph.letras.up.pt/F?func=find-b&find_code=SYS&request=000199745pt_PT
dc.subjectEscolapt_PT
dc.subjectCultura - Sociologiapt_PT
dc.subjectEscola - Práticas culturaispt_PT
dc.subjectEducaçãopt_PT
dc.titleAinda não é o fim… : da disciplina às disciplinas, com recordações e vidros foscos pelo meiopt_PT
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacionalpt_PT
Appears in Collections:FLUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
luismiguelduarteainda000092816.pdf129.84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.