Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/20532
Author(s): | Preciosa Fernandes |
Title: | Da reforma curricular dos finais dos anos 80/inicio dos anos 90 à reorganização curricular dos finais dos anos 90/inicio dos anos 2000: de sentidos "novos" a "velhos" sentidos ou de sentidos "velhos" a "novos" sentidos? |
Issue Date: | 2002 |
Subject: | Ciências da educação, Ciências da educação Educational sciences, Educational sciences |
Scientific areas: | Ciências sociais::Ciências da educação Social sciences::Educational sciences |
URI: | https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/20532 |
Document Type: | Dissertação |
Rights: | openAccess |
License: | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Appears in Collections: | FPCEUP - Dissertação |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29418.pdf | Volume 2 | 11.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
29418.1.pdf | Volume 1 | 13.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License