Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/132324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAna Mouraz
dc.creatorCarlinda Leite
dc.creatorPreciosa Fernandes
dc.date.accessioned2021-02-19T00:11:56Z-
dc.date.available2021-02-19T00:11:56Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn0103-863X
dc.identifier.othersigarra:444184
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/132324-
dc.language.isoeng
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia/Programa de Financiamento Plurianual de Unidades de I&D/UID/CED/00167/2013/Centro de Investigação e Intervenção Educativas/CIIE
dc.rightsopenAccess
dc.titleBetween external influence and autonomy of schools: effects of external evaluation of schools
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoReitoria
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.identifier.doi10.1590/1982-4327e2922
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional
REIT - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
444184.pdf630.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.