Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/129435
Author(s): Natália Relvão da Silva
Title: Conhecimento e Perceções da Nanociência e da Nanotecnologia: contributos de uma Atividade com Pais no Computador, no ensino básico e secundário
Issue Date: 2020-09-17
Subject: Ciências da educação
Educational sciences
Scientific areas: Ciências sociais::Ciências da educação
Social sciences::Educational sciences
TID identifier: 101526342
URI: https://hdl.handle.net/10216/129435
Document Type: Tese
Rights: embargoedAccess
Embargo End Date: 2022-09-16
Appears in Collections:FCUP - Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
423075.docx
  Restricted Access
Conhecimento e Perceções da Nanociência e da Nanotecnologia: contributos de uma Atividade com Pais no Computador, no ensino básico e secundário16.44 kBMicrosoft Word XML    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.