Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/123722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorRomilda Teodora Ens
dc.creatorMarciele Stiegler Ribas
dc.creatorJosé Luis de Oliveira
dc.creatorRui Trindade
dc.date.accessioned2022-09-09T00:24:38Z-
dc.date.available2022-09-09T00:24:38Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn0100-1574
dc.identifier.othersigarra:364411
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/123722-
dc.language.isopor
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia/Programa de Financiamento Plurianual de Unidades de I&D/UID/CED/00167/2013/Centro de Investigação e Intervenção Educativas/CIIE
dc.rightsrestrictedAccess
dc.titleValorização do professor: prioridade política, tensão ou incerteza? = Teacher's appreciation: political priority, tension or uncertainty?
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.identifier.doi10.1590/198053145675
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
364411.pdf
  Restricted Access
235.71 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.