Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/123111
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Rita Ruivo Marques | |
dc.creator | Joaquim L. Faria | |
dc.creator | Isabel Menezes | |
dc.date.accessioned | 2022-09-11T08:17:32Z | - |
dc.date.available | 2022-09-11T08:17:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 1645-1384 | |
dc.identifier.other | sigarra:360960 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10216/123111 | - |
dc.language.iso | por | |
dc.rights | openAccess | |
dc.title | Investigar com jovens na escola pública: a estratégia WC (WaterCircle) como espaço de construção coletiva do conhecimento e ação na educação ambiental | |
dc.type | Artigo em Revista Científica Internacional | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
dc.identifier.authenticus | P-00Q-SEA | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
360960.pdf | 319.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.