Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/119263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorFlorentino Paulo Mota Silva
dc.date.accessioned2022-09-15T15:14:05Z-
dc.date.available2022-09-15T15:14:05Z-
dc.date.issued2010-12-22
dc.date.submitted2010-09-30
dc.identifier.othersigarra:319565
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/119263-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleHomo-escritos: perspectivas sobre a escrita no processo de reconhecimento, validação e certificação de competências
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
thesis.degree.disciplineMestrado em Ciências da Educação
thesis.degree.grantorFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level1
Appears in Collections:FPCEUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
319565.1.pdf
  Restricted Access
Homo-escritos: perspectivas sobre a escrita no processo de reconhecimento, validação e certificação de competências709.29 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)
319565.pdf
  Restricted Access
Anexos1.31 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.