Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/117141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorSusana Silva
dc.creatorSão Luís Castro
dc.date.accessioned2022-09-09T21:39:32Z-
dc.date.available2022-09-09T21:39:32Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2331-1908
dc.identifier.othersigarra:300787
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/117141-
dc.language.isoeng
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia/Programa de Financiamento Plurianual de Unidades de I&D/UID/PSI/00050/2013 - UID/PSI/00050/2019/Centro de Psicologia da Universidade do Porto/CPUP
dc.rightsopenAccess
dc.titleMeter for what?: meter strength affects ordinal but not temporal learning
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.identifier.doi10.1080/23311908.2018.1537062
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
300787.pdf1.11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.