Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/110403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAna Reis Jorge
dc.creatorCarla Cerqueira
dc.creatorSara Magalhães
dc.date.accessioned2019-02-01T17:59:00Z-
dc.date.available2019-02-01T17:59:00Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2177-0409
dc.identifier.othersigarra:247003
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/110403-
dc.language.isoeng
dc.rightsopenAccess
dc.titlePensar o género na publicidade: percepções de estudantes do ensino superior português
dc.typeArtigo em Revista Científica Internacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Internacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
247003.pdf302.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.