Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/101574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAna Isabel Pinto
dc.creatorCatarina Grande
dc.creatorIsabel Novais
dc.creatorJoaquim Bairrão
dc.date.accessioned2019-02-09T00:15:20Z-
dc.date.available2019-02-09T00:15:20Z-
dc.date.issued2005
dc.identifier.othersigarra:82979
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/101574-
dc.language.isopor
dc.relation.ispartofDesenvolvimento: contextos familiares e educativos
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectPsicologia
dc.subjectPsychology
dc.titleInteracções educador-criança em contexto de creche, uma abordagem qualitativa
dc.typeCapítulo ou Parte de Livro
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Psicologia
dc.subject.fosSocial sciences::Psychology
Appears in Collections:FPCEUP - Capítulo ou Parte de Livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82979.pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.