Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/101238
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Rui Alexandre Alves | |
dc.creator | M. Branco | |
dc.creator | A. Pontes | |
dc.creator | R. Carlos | |
dc.creator | C. Silva | |
dc.creator | S. Meira | |
dc.creator | S. Ribeiro | |
dc.creator | S. Viana | |
dc.creator | São Luís Castro | |
dc.date.accessioned | 2022-09-14T06:32:28Z | - |
dc.date.available | 2022-09-14T06:32:28Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.other | sigarra:82504 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10216/101238 | - |
dc.language.iso | por | |
dc.relation.ispartof | Avaliação psicológica: formas e contextos | |
dc.rights | restrictedAccess | |
dc.title | A prova de nomeação rápida em série e as dificuldades de aprendizagem | |
dc.type | Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
82504.pdf Restricted Access | 190.59 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.