Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/97545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorJosé Henrique Barros de Oliveira
dc.date.accessioned2022-09-11T02:36:07Z-
dc.date.available2022-09-11T02:36:07Z-
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0874-2391
dc.identifier.othersigarra:82665
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/97545-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectPsicologia
dc.subjectPsychology
dc.titleDiferenças cognitivas e realização escolar por género
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Psicologia
dc.subject.fosSocial sciences::Psychology
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82665.pdf
  Restricted Access
412.04 kBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.