Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/91878
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Luísa Faria | |
dc.creator | Anne Marie Fontaine | |
dc.date.accessioned | 2019-02-06T12:53:25Z | - |
dc.date.available | 2019-02-06T12:53:25Z | - |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.issn | 0871-4657 | |
dc.identifier.other | sigarra:81992 | |
dc.identifier.uri | https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/91878 | - |
dc.language.iso | por | |
dc.rights | restrictedAccess | |
dc.subject | Psicologia | |
dc.subject | Psychology | |
dc.title | Análise das atribuições causais para o sucesso e fracasso escolares e as suas dimensões em função do género e do nível sócio-económico | |
dc.type | Artigo em Revista Científica Nacional | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
dc.subject.fos | Ciências sociais::Psicologia | |
dc.subject.fos | Social sciences::Psychology | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
81992.pdf Restricted Access | 626.33 kB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.