Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/76880
Author(s): Pedro Romero Martins
Title: Práticas e Perspectivas dos Professores Face À Inclusão de Alunos com Necessidades Educativas Especiais na sua Disciplina.
Issue Date: 2014-10-29
Subject: Ciências da saúde
Health sciences
Scientific areas: Ciências médicas e da saúde::Ciências da saúde
Medical and Health sciences::Health sciences
TID identifier: 201052989
URI: https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/76880
Document Type: Dissertação
Rights: openAccess
License: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Appears in Collections:FADEUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32987.pdfPráticas e Perspectivas dos Professores Face À Inclusão de Alunos com Necessidades Educativas Especiais na sua Disciplina.928.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons