Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/76576
Author(s): Márcia Maria Fonseca Eugénio Gonçalves
Title: Variações na publicidade em videojogos: Efeito ao nível das atitudes, memória e sentimentos de adolescentes e pré-adolescentes
Issue Date: 2014-09-23
Subject: Economia e gestão
Economics and Business
Scientific areas: Ciências sociais::Economia e gestão
Social sciences::Economics and Business
TID identifier: 101368720
URI: https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/76576
Document Type: Tese
Rights: openAccess
License: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Appears in Collections:FEP - Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32660.pdfVariações na publicidade em videojogos: Efeito ao nível das atitudes, memória e sentimentos de adolescentes e pré-adolescentes3.69 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons