Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/76576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMárcia Maria Fonseca Eugénio Gonçalves
dc.date.accessioned2019-02-03T02:38:29Z-
dc.date.available2019-02-03T02:38:29Z-
dc.date.issued2014-09-23
dc.date.submitted2014-11-04
dc.identifier.othersigarra:32660
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/76576-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectEconomia e gestão
dc.subjectEconomics and Business
dc.titleVariações na publicidade em videojogos: Efeito ao nível das atitudes, memória e sentimentos de adolescentes e pré-adolescentes
dc.typeTese
dc.contributor.uportoFaculdade de Economia
dc.identifier.tid101368720
dc.subject.fosCiências sociais::Economia e gestão
dc.subject.fosSocial sciences::Economics and Business
thesis.degree.disciplineDoutoramento em Ciências Empresariais
thesis.degree.grantorFaculdade de Economia
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level2
Appears in Collections:FEP - Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32660.pdfVariações na publicidade em videojogos: Efeito ao nível das atitudes, memória e sentimentos de adolescentes e pré-adolescentes3.69 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons