Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/75379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorCarlos Adalberto Martins Meireles
dc.date.accessioned2022-09-07T13:04:37Z-
dc.date.available2022-09-07T13:04:37Z-
dc.date.issued2012-11-15
dc.date.submitted2013-03-27
dc.identifier.othersigarra:28224
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/75379-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectOutras humanidades
dc.subjectOther humanities
dc.titleA regulação das aprendizagens em História no Ensino Secundário. Contributo para uma avaliação reflexiva
dc.typeDissertação
dc.contributor.uportoFaculdade de Letras
dc.subject.fosHumanidades::Outras humanidades
dc.subject.fosHumanities::Other humanities
thesis.degree.disciplineMestrado em Ensino de História e Geografia no 3º Ciclo do EB e ES
thesis.degree.grantorFaculdade de Letras
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level1
Appears in Collections:FLUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28224.2.aviAnexos7 MBAVIView/Open
28224.pdfAnexos3.16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
28224.1.pdfA regulação das aprendizagens em História no Ensino Secundário. Contributo para uma avaliação reflexiva1.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons