Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/62398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorSampaio, J.F.
dc.creatorCunha, Luís Miguel
dc.creatorMoura, Ana Pinto
dc.creatorRocha, Ada
dc.date.accessioned2019-02-02T06:08:14Z-
dc.date.available2019-02-02T06:08:14Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.othersigarra:46753
dc.identifier.urihttps://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/62398-
dc.description[resumo]
dc.description.abstract[abstract]
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofLivro de resumos do 4.º Encontro de Jovens Investigadores da Universidade do Porto (IJUP 2011)
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da Saúde, Ciências da saúde
dc.subjectHealth sciences, Health sciences
dc.titleValuation of fresh produce at Local Markets, consumer´sperspectives
dc.typeArtigo em Livro de Atas de Conferência Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Ciências da Nutrição e Alimentação
dc.subject.fosCiências médicas e da saúde::Ciências da saúde
dc.subject.fosMedical and Health sciences::Health sciences
Appears in Collections:FCNAUP - Artigo em Livro de Atas de Conferência Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46753.pdf158.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons