Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/61470
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorCalçada, Rui Artur Bártolopt_PT
dc.contributorCardoso, António José de Magalhães Silvapt_PT
dc.contributorUniversidade do Porto. Faculdade de Engenhariapt_PT
dc.creatorCosta, Pedro Miguel Barbosa Alvespt_PT
dc.date2011pt_PT
dc.date.accessioned2012-03-15T18:47:20Z-
dc.date.available2012-03-15T18:47:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifieroai:digitool.fe.up.pt:235594pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10216/61470-
dc.descriptionTese de doutoramento. Engenharia Civil. Universidade do Porto. Faculdade de Engenharia. 2011pt_PT
dc.format[14], 426 p., 30 cmpt_PT
dc.format.mimetypeapplication/pdfpt_PT
dc.languageporpt_PT
dc.relationFEUPpt_PT
dc.relationSDIpt_PT
dc.relationRiFEUPpt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectVias férreas de alta velocidadept_PT
dc.subjectPropagação de vibraçõespt_PT
dc.subjectVelocidades críticaspt_PT
dc.titleVibrações do sistema via-maciço induzidas por tráfego ferroviário : modelação numérica e validação experimentalpt_PT
dc.typeTesept_PT
Appears in Collections:FEUP - Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000148842.pdf19.46 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.