Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/60008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorFernandes, Manuel António de Matospt_PT
dc.contributorUniversidade do Porto. Faculdade de Engenhariapt_PT
dc.creatorSilva, Ricardo Nuno Oliveira dapt_PT
dc.date2008pt_PT
dc.date.accessioned2014-04-13T01:08:04Z-
dc.date.available2014-04-13T01:08:04Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifieroai:digitool.fe.up.pt:42271pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10216/60008-
dc.descriptionTese de mestrado integrado. Engenharia Civil (especialização em Geotecnia). Faculdade de Engenharia. Universidade do Porto. 2008pt_PT
dc.formatXV, 125 p., [5] f. dobradas, 30 cmpt_PT
dc.format.mimetypeapplication/pdfpt_PT
dc.format.mimetypeapplication/pdfpt_PT
dc.languageporpt_PT
dc.relationFEUPpt_PT
dc.relationSDIpt_PT
dc.relationRiFEUPpt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectGeotecnologiapt_PT
dc.subjectVias férreaspt_PT
dc.subjectLinha do Tua (Portugal)pt_PT
dc.titleLinha do Tua : história, estruturas, acidentes, contexto geológico-geotécnicopt_PT
dc.typeDissertaçãopt_PT
Appears in Collections:FEUP - Dissertação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Resumo.pdfResumo14.86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Texto integral.pdfTexto integral15.95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.