Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/56673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorStephen R. Stoer
dc.creatorLuísa Cortesão
dc.date.accessioned2022-09-15T20:11:29Z-
dc.date.available2022-09-15T20:11:29Z-
dc.date.issued1997
dc.identifier.issn0872-282X
dc.identifier.othersigarra:85236
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/56673-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleRecensão à obra de R. A. Morrow e C. A. Torres - Teoria social e educação: uma crítica das teorias de reprodução social e cultural
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85236.pdf120.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons