Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/14447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.otherLuiza Cortesão
dc.contributor.otherStephen R. Stoer
dc.date.accessioned2022-09-12T01:20:20Z-
dc.date.available2022-09-12T01:20:20Z-
dc.date.issued1997
dc.identifier.issn0872-7643
dc.identifier.othersigarra:83583
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/14447-
dc.language.isopor
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleComunicação escola-família: qual o papel da oralidade e da escrita
dc.typeArtigo em Revista Científica Nacional
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
Appears in Collections:FPCEUP - Artigo em Revista Científica Nacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83583.pdf275.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons