Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/12798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorBrandão, Filipe de Paivapt_PT
dc.contributorMelo, Arnaldo Humberto Pereira de Sousapt_PT
dc.contributorUniversidade do Porto. Faculdade de Engenhariapt_PT
dc.creatorFrança, Adalberto Quelhas da Silvapt_PT
dc.date1988pt_PT
dc.date.accessioned2013-05-24T03:39:54Z-
dc.date.available2013-05-24T03:39:54Z-
dc.date.issued1988-
dc.identifieroai:digitool.fe.up.pt:8403pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10216/12798-
dc.descriptionTese de doutoramento. Engenharia Civil. 1988. Faculdade de Engenharia. Universidade do Portopt_PT
dc.formatXVI, 349 f., 30 cmpt_PT
dc.format.mimetypeapplication/pdfpt_PT
dc.format.mimetypeapplication/pdfpt_PT
dc.languageporpt_PT
dc.relationFEUPpt_PT
dc.relationSDIpt_PT
dc.relationRiFEUPpt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectEngenharia rodoviáriapt_PT
dc.subjectEngenharia de transportespt_PT
dc.titleA comodidade e a segurança como critérios condicionantes da geometria do traçado : o caso das clotóides de transiçãopt_PT
dc.typeTesept_PT
Appears in Collections:FEUP - Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Resumo.pdfResumo27.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Texto integral.pdfTexto integral11.89 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.