Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/123132
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Maria Cristina Alves de Almeida | |
dc.date.accessioned | 2022-09-11T02:08:34Z | - |
dc.date.available | 2022-09-11T02:08:34Z | - |
dc.date.issued | 2006-10-27 | |
dc.date.submitted | 2006-09-11 | |
dc.identifier.other | sigarra:360954 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10216/123132 | - |
dc.language.iso | por | |
dc.rights | restrictedAccess | |
dc.subject | Ciências da educação | |
dc.subject | Educational sciences | |
dc.title | As tecnologias da informação e comunicação: os novos contextos de ensino-aprendizagem e a identidade profissional dos professores | |
dc.type | Tese | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
dc.subject.fos | Ciências sociais::Ciências da educação | |
dc.subject.fos | Social sciences::Educational sciences | |
thesis.degree.discipline | Doutoramento | |
thesis.degree.grantor | Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação | |
thesis.degree.grantor | Universidade do Porto | |
thesis.degree.level | 2 | |
Appears in Collections: | FPCEUP - Tese |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
360954.pdf Restricted Access | As tecnologias da informação e comunicação: os novos contextos de ensino-aprendizagem e a identidade profissional dos professores | 2.57 MB | Adobe PDF | Request a copy from the Author(s) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.