Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10216/123132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMaria Cristina Alves de Almeida
dc.date.accessioned2022-09-11T02:08:34Z-
dc.date.available2022-09-11T02:08:34Z-
dc.date.issued2006-10-27
dc.date.submitted2006-09-11
dc.identifier.othersigarra:360954
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10216/123132-
dc.language.isopor
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectCiências da educação
dc.subjectEducational sciences
dc.titleAs tecnologias da informação e comunicação: os novos contextos de ensino-aprendizagem e a identidade profissional dos professores
dc.typeTese
dc.contributor.uportoFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
dc.subject.fosCiências sociais::Ciências da educação
dc.subject.fosSocial sciences::Educational sciences
thesis.degree.disciplineDoutoramento
thesis.degree.grantorFaculdade de Psicologia e de Ciências da Educação
thesis.degree.grantorUniversidade do Porto
thesis.degree.level2
Appears in Collections:FPCEUP - Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
360954.pdf
  Restricted Access
As tecnologias da informação e comunicação: os novos contextos de ensino-aprendizagem e a identidade profissional dos professores2.57 MBAdobe PDF    Request a copy from the Author(s)


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.