Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10216/118760
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Luís Calafate | |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T01:29:53Z | - |
dc.date.available | 2022-09-09T01:29:53Z | - |
dc.date.issued | 1986 | |
dc.identifier.other | sigarra:1245 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10216/118760 | - |
dc.language.iso | fre | |
dc.rights | openAccess | |
dc.subject | Estudos sobre aprendizagem, Ciências da educação | |
dc.subject | Learning studies, Educational sciences | |
dc.title | Paradigmes cognitifs dans la salle de classe à propos de l'idée d'adaptation des vivants. | |
dc.type | Poster em Conferência Internacional | |
dc.contributor.uporto | Faculdade de Ciências | |
dc.subject.fos | Ciências sociais::Ciências da educação | |
dc.subject.fos | Social sciences::Educational sciences | |
Appears in Collections: | FCUP - Poster em Conferência Internacional |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.